روز جهانی معلولین گرامی باد

روز جهانی معلولین گرامی باد

پیام ها: 0
فایل ها: 0
لینک کوتاه:
hadafshiraz.com/w8FZt
متن خبر:

🦋معلولین درصدی از افراد هر جامعه ای را به خود اختصاص می دهند که متاسفانه آن طور که شایسته است به رفع نیازها و برطرف کردن مشکلات آنان پرداخته نشده است. به بهانه روز جهانی معلولین بران شدیم تا به احترام این عزیزان به این مقوله بپردازیم.

مجمع عمومی سازمان ملل متحد 3 دسامبر مصادف با 13 آذر ماه را روز جهانی معلولین نامگذاری کرد. هدف از نامگذاری این روز رشد اذهان عمومی درباره مسایل مربوط به معلولیت های مختلف و افزایش آگاهی بوده است .این روز همچنین  بهانه ای برای جلب توجه افکار عمومی نسبت به مشکلات معلولین ،کوشش برای حل این مشکلات و تاکید بر حذف تبعیض علیه آن ها است. 

در طی بیست سال اخیر کوشش های چشمگیری در شناساندن و معرفی اشخاص معلول به جامعه انسانی صورت پذیرفته است. با اعلام روز جهانی معلولین توسط مجمع عمومی سازمان ملل متحد در سال 1992 میلادی ،بارقه امید تازه ای در روح و روان آحاد این جامعه دمیده شد.

معلولان باید فرصت یابند تا استعدادهای خلاق هنری و فکری خود را رشد داده و آن را نه تنها برای منافع خود ،بلکه برای غنی سازی جامعه به کار گیرند. به این منظور ،باید دسترسی آنان برای مشارکت در فعالیت های فرهنگی تضمین شود.

🤝برای اطلاعات بیشتر به قسمت گالری تصاویر پوشه پوستر های بهداشتی مراجعه نمایید.باتشکر

تو هم می تونی با ورود به سیستم، نظرت رو با ما به اشتراک بذاری...
نظرات: