از صبر و شکیبایی شما سپاسگزاریم 🍁

رضایت مریم غلامی : يک شنبه 10 خرداد 1405، ساعت 20:39:10
سلام و ادب
خواستم از جشن پایانی کودکستان تشکر کنم.
خیلی همه چیز عالی بود.
عکس هاش را برامون می فرستین؟ هنوز چیزی تو گروه نیومده
مدرسه هدف عالیه و واقعا از کادر بی نظیر تون تشکر می کنم و خیلی ممنون هستم برای همه حال خوب دخترم
پاسخ:

سپاس از همراهی شما

در اسرع وقت در سایت آپلود خواهد شد.

رضایت الهام بذرافشان : جمعه 1 خرداد 1405، ساعت 0:43:57
عرض ادب
سلام
من امسال برای انتخاب مدرسه فررندم خیلی نگران بودم ولی از ببن همه گزینه ها هدف را انتخاب کردم.
هم در حضوری هم در مجازی واقعا عالی و بی نظیر بودید.
خدا را شکر می کنم که با هدف آشنا شدم
#با افتخار هدفی هستم
پاسخ:

ما هم قدردان همراهی والدین فهیم و آگاه خود هستیم.

رضایت نا شناس: جمعه 1 خرداد 1405، ساعت 0:38:35
سلام می خواستم از مدیریت مدرسه بابت پیام دلگرم کننده ثبت نام و درک بالای ایشان تشکر کنم
خانم اسکندری مدیر موفق و با سواد خیلی مهربانی هستن و تصمیم شان برای قسط شهریه مثل همیشه خاص هست.
ممنون هدف خوب
پاسخ:

سپاس از همراهی شما والد گرامی

نظر نا شناس: پنج شنبه 23 بهمن 1404، ساعت 15:35:24
سلام و ادب
خدا قوت بهتون می گم، امسال ازمون جامع که برگزار شد خیلی خوب بود بچه ها با مدیریت زمان و مفهوم ازمون کلی آشنا شدن واقعا ممنونم
پاسخ:

سپاس از شما والد همراه و گرامی

امید که در کنار هم بتوانیم گام های مؤثری در جهت رشد هدف آموزان داشته باشیم.

نظر مریم بهروزی : سه‌شنبه 30 دی 1404، ساعت 7:56:51
با سلام و عرض ادب خدمت شما هدف سازان عزیز، مهربان و دلسوز
میخواستم تشکر کنم بابت جلسه نشست که بسیار خلاقانه و آگاهانه انجام شد و نشان از پویایی و خلاقیت ذهن شما و همچنین همراه بودن شما با جامعه امروزی داره .
صمیمانه سپاسگزارم.
پاسخ:

سپاس از همراهی شما والد ارزشمند و گرامی

نظر نا شناس: سه‌شنبه 1 مهر 1404، ساعت 16:17:5
با سلام
امروز اول مهر و پسر کلاس سومی من چقدر حس خوب بهش دادید
با امسال میشه ۳سال هست که ما هدفی شدیم
امروز خیلی روز خوبی و حس خوبی به پسرم دادید
تمام قد ازتون ممنونم
پاسخ:

خدا را سپاس و سپاس از همراهی شما 

نظر فاطمه کشاورزی: دو‌شنبه 20 اسفند 1403، ساعت 10:55:45
با سلام و خدا قوت خدمت کادر زحمتکش هدف
ان شاالله به یاری خداوند روز به روز مدرسه هدف بهتر و بهتر از دیروزش باشد و پر رونق تر
پیشنهاد من در کنار آموزش های درسی آموزش سبک زندگی دینی هم باشد
جایگاه نماز ،و نمازخانه برگزاری نماز به جماعت )اجبار نباشه ولی تشویق باشه بچه ها دور هم یک نماز کوتاه و سبک داشته باشندخاطره میشه
خلاقیت در امر تشویق به نماز تا بچه دچار کسلی و۰۰۰ نشود مثلا با میکروفون اذان بگویند
موقع نماز شکلات بدهید و۰۰۰
به خدا همین کارهای خوب است که در آینده برای بچه ها توی ذهنشان یک عمر میماند
ارتباط با خالق
افطاری در ماه مبارک و ارزش روزه
جشن تولد امام ها
میتونید جهت پذیرایی از والدین هم در صورت تمایل کمک بگیرید
پخش آهنگ های شاد در روزهای تولد معصومین و۰۰۰
پیشاپیش سپاسگزارم
پاسخ:

سپاس از همراهی شما والد گرامی

پیشنهادات شما به مجتمع انتقال یافت.

نظر نا شناس: يک شنبه 23 دی 1403، ساعت 1:49:16
با سلام ایده رفتن به زورخانه با پدر به مناسبت روز پدر بی نظیر بود خسته نباشید کادر حرفه ای هدف ممنونم
پاسخ:

با سپاس از همراهی شما والد گرامی

نظر نا شناس: چهار‌شنبه 14 آذر 1403، ساعت 15:44:16
سلام بابت جلسه خانواده 2از کادر حرفه ای هدف و همچنین خانم مشاور مسلط هدف تشکر دارم واقعا بی نُظیر بود خسته نباشید موفق باشید
پاسخ:

سپاس از همراهی شما والد گرامی

نظر نا شناس: چهار‌شنبه 16 آبان 1403، ساعت 19:33:9
سلام عرض احترام
به این وسیله مراتب سپاس خود را از تلاش و زحمات ارزشمند مدرسه شما تقدیم می‌دارم.
سپاس و خدا قوت
پاسخ:

ممنون از حسن توجه شما والد گرامی.

نظر راضیه : جمعه 11 آبان 1403، ساعت 7:54:56
جلسه اموزش خانواده بسیار عالی و کاربردی بود تشکر فراوان از کادر مدرسه
پاسخ:

سلام و روزبخیر

سپاس از شما و مشارکت و همراهی والد فهیم مجموعه.

نظر فروغ مرزبان : سه‌شنبه 10 مهر 1403، ساعت 22:12:52
سلام و احترام.
درخواستی داشتم برای کلاس هنر و خلاقیت در کنار این کلاس خوش نویسی هم قرار بدین
تا خط بچه ها بهتر بشه ممنون میشم اگه این مورد هم اضاف کنید به برنامه های بچه ها
با تشکر🌹
پاسخ:

با سلام و احترام

ممنون از حسن توجه شما والد گرامی نسبت به ثبت نظرات در سایت. بخش زیبانویسی به صورت ویژه در کتاب های کار قرار گرفته و در دفاتر کلاسی آموزگاران منظور شده است. امید که با همراهی هم بتوانیم گامی مؤثر در جهت رشد هدف آموزان برداریم.

نظر نا شناس: دو‌شنبه 26 شهریور 1403، ساعت 1:23:47
سلام و عرض ادب
با توجه به رینج سنی متفاوت در دبستان،اگر در قسمت کتابخانه گروه سنی را مشخص بفرمایید،انتخاب ما والدین هوشمندانه تر خواهد بود.
سپاس از شما
پاسخ:

با سلام و درود فراوان 

نظر شما به مدیر سایت اعلام شد. در صورت امکان اصلاح بخش کتابخانه در سایت این قابلیت برای مراجعین فعال خواهد گردید.

سپاس از همراهی شما

نظر نا شناس: پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403، ساعت 1:13:3
با سلام واقعا هدف بی نطیر هست و بابت تمام زحماتتون برای پسرم و خاطره خوبی که از کلاس اول برایش به یادگار گذاشتید با انتخاب معلم شایسته ای مانند خانم جوکار تمام قد ازتون ممنونم
فقط میشه لطف کنید یکمی هم به مسائل دینی و مذهبی بها و اهمیت بیشتری بدهید من این قسمت رو اصلا تو هدف نمی بینم امیدوارم امثال یک خورده بها بدهید و مراسمات مذهبی رو در هدف بیشتر کنید هیچ اشکالی ندارد واسه ماه رمصان به بچه ها افطاری بدهید متل زمان خودمان چقدر قشنگ بود روزهای اعیاد و.... هم برای بچه ها مراسم بگیرید به زبان بچه گانه راحت میشه به بچه دین رو هم یاد داد
ای کاش کلاس موسیقی و کامپیوتر هم واسه بچه ها ارائه می‌دادید
ممنونم که بخشی رو گذاشتید که راحت بتونیم خواسته هامون رو بگیم. تمام قد ازتون ممنونم.
پاسخ:

سلام و درود

ممنون از شما بابت ثبت نظرات سازنده در راستای برنامه ریزی بهتر مجموعه.

نظرات شما در شورای برنامه ریزی جهت تدوین تقویم سالانه آتی مدنظر قرار خواهد گرفت.

 

نظر نا شناس: يک شنبه 20 اسفند 1402، ساعت 14:19:22
سلام دید و بازدید کلاسی برا عید نوروز بسیار ایده جالبی بود به نظرم باعث میشه صمیمیت بین بچه های کلاس های مختلف بشه.ممنون
پاسخ:

سلام و درود

ممنون از ثبت نظر توسط شما والد گرامی.

نظر نا شناس: يک شنبه 20 اسفند 1402، ساعت 8:35:15
سلام بچه های کلاس چهارم دوست دارن باهم سینما برن.حتما پیگیری شود ممنون
پاسخ:

سلام

ممنون از شما بابت ثبت نظراتتان.

مورد عنوان شده در برنامه ریزی تقویم سالانه سال تحصیلی آتی در شورای برنامه ریزی مطرح خواهد شد.

نظر نا شناس: چهار‌شنبه 16 اسفند 1402، ساعت 19:52:22
نتیجه مصاحبه بچه های کودکستان اعلام شده ؟؟
پاسخ:

سلام لطفا با شماره پیگیری بر روی سایت مشاهده نمایید.